Na jakiej odzieży umieścić firmowe logo?

Na jakiej odzieży umieścić firmowe logo?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Firmowe logo umieszczone na odzieży roboczej pozwala zwiększyć rozpoznawalność firmy, pełni funkcję reklamową oraz pozwala budować świadomość marki u klientów. Przeczytaj, o czym należy pamiętać, zlecając oznakowanie firmowym logo ubrań roboczych lub reklamowych. 

Dlaczego logo na odzieży firmowej ma znaczenie?

Wiele firm decyduje się na wprowadzenie dla pracowników obowiązku noszenia firmowej odzieży z logo, aby zwiększyć prestiż firmy i budować pozytywną relację z klientem. Elegancko ubrany personel jest łatwo rozpoznawalny w tłumie, dzięki czemu wzbudza większa zaufanie, a jego prezencja kojarzy się z profesjonalizmem. Pracownicy reprezentujący przedsiębiorstwo poza jego siedzibą, którzy są wyposażeni w odzież roboczą, będą cieszyć się również większym uznaniem, promować markę, a także zostaną lepiej zapamiętani przez klienta.

Jakie metody znakowania odzieży są stosowane?

Decydując się na znakowanie odzieży włókienniczej, należy pamiętać o tym, że logo powinno być przejrzyste i czytelne dla klienta. Warto wiedzieć, że polskie prawo dopuszcza wszelkie rodzaje znakowania tekstyliów. W ofercie dostępnej na stronie https://strefa-logo.pl/ znajdziesz szeroki wybór metod znakowania odzieży, takich jak trwały haft komputerowy, znakowanie technologią sublimacji, sitodrukiem czy prasowanką. Należy pamiętać o tym, że forma nadruku powinna zostać dostosowana do wymagań i funkcji, jaką ma spełniać. Ubrania robocze z nadrukiem firmowym to doskonała prezentacja marki i reklama, która pozwala budować rozpoznawalność marki, pod warunkiem, że metoda zdobienia zostanie dopasowana do typu materiału, a sam nadruk zostanie profesjonalnie wykonany. 

Odzież a metoda znakowania

Logo można umieścić praktycznie na każdym elemencie odzieży roboczej lub reklamowej oraz tekstyliów, takich jak ręczniki, czapki czy torby. Nadruki wykonane metodą haftu komputerowego są bardzo trwałe i estetyczne, a przy tym charakteryzują się wysoką odpornością na pranie chemiczne, dzięki czemu często stosuje się je na polarach i innych puchowych materiałach. Elementy odzieży, takie jak t-shirt czy koszulka polo, mogą być znakowane metodą sitodruku, która polega na nakładaniu farb na odzież przy użyciu specjalnie wykonanych matryc (sit). Natomiast roboczy bezrękawnik może zostać poddany znakowaniu metodą komputerowego haftu lub przy pomocy specjalnie zaprojektowanych naszywek z firmowym logo lub grafiką.

Zdjęcie główne: pexels.com/RODNAE Productions

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Błędy językowe, których Polacy nienawidzą
Błędy językowe, których Polacy nienawidzą
Dostajesz białej gorączki, gdy kolejny raz słyszysz „włanczać”? A może nie jesteś w stanie puścić mimo uszu informacji o tym, że ktoś kupił nowy „perfum”? Nie jesteś sam!
Chcesz zacząć studia podyplomowe? Sprawdź, jakie kierunki są obecnie najbardziej przyszłościowe
Chcesz zacząć studia podyplomowe? Sprawdź, jakie kierunki są obecnie najbardziej przyszłościowe
Studia podyplomowe to świetny sposób na zwiększenie swoich kompetencji zawodowych. Sprawdzamy, jakie kierunki warto wybrać!
Czy tworzenie tekstów reklamowych to sztuka czy rzemiosło? Sekrety pracy copywritera
Czy tworzenie tekstów reklamowych to sztuka czy rzemiosło? Sekrety pracy copywritera
Zanurz się w świecie copywritingu i odkryj, czy jest to sztuka czy rzemiosło. Poznaj sekrety tworzenia tekstów reklamowych od ekspertów w dziedzinie.
Ostatnie wpisy