O portalu
Każdy copywriter, niezależnie od stopnia zaawansowania, zna ten przerażający moment: deadline już jutro, do napisania sporo, a w głowie pustka i hulający wiatr. Jak przerwać kryzys twórczy i odblokować głowę na temat, który w ogóle nas nie ciekawi?
Na Writtedly.pl pomożemy Ci przerwać złą passę, podpowiemy, jak tworzyć skuteczne treści i jak zmotywować się, gdy najchętniej zamknęlibyśmy laptopa i odłożyli go w ciemny kąt. Dodatkowo napiszemy, gdzie najlepiej szukać zleceń, jak nie dać się zrobić w balona i o czym należy pamiętać, gdy zdecydujesz się na założenie własnej działalności.
Niech moc słów będzie z Wami!
Chcesz dołączyć do zespołu redakcyjnego? Prześlij nam swoje CV.
Zespół redakcyjny
Alina Jałowiecka
Copywriterka z wieloletnim doświadczeniem (w branży działa od 2013 roku). Osoba dokładna, pomysłowa i punktualna. Nieustannie poszerza swoją wiedzę z zakresu content marketingu.
Brygida König
Humanistka, która ciągle rozwija swoje umiejętności copywriterskie. Wolne chwile poświęca na czytanie książek o rozwoju osobistym.
Kamil Michaluk
Redaktor z kilkuletnim stażem. Stara się doskonalić swój warsztat i znajdować nowe sposoby, by pisać do rzeczy i dla ludzi. Zdobytą wiedzą, ale i dylematami, chętnie dzieli się z innymi. Interesuje się szansami zawodowymi, jakie daje dziś copywriting na rynku pracy. Kończy pisać doktorat. W wolnej chwili lubi czytać i spędzać czas w towarzystwie zwierząt.
Karolina Jakubiec
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Interesuje się także współczesnym SEO copywritingiem.
Klaudia Kostyra
Zawodowo pracuje z tekstami różnej maści – od literackich po marketingowe. Pisze, tłumaczy, redaguje i poprawia. Słowa to jej pasja i praca. Po godzinach próbuje swoich sił w projektowaniu graficznym. Uwielbia nietypowe i kontrastowe zestawienia kolorystyczne oraz pomysłowe kampanie grające słowem i obrazem.