Jak ciekawie zaprezentować firmę w outdoorze?

Kącik designera
Jak ciekawie zaprezentować firmę w outdoorze?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Dzięki reklamie outdoorowej jesteś w stanie szybko zwrócić uwagę szerokiego grona odbiorców. Reklama zewnętrzna ma szczególne znaczenie podczas targów branżowych i otwierania biura w nowej lokalizacji. Dowiedz się, jak skutecznie promować swoją markę przy pomocy reklamy outdoorowej.

Flagi i windery z nadrukiem – uniwersalny nośnik reklamowy

Reklama outdoorowa może obejmować m.in. billboardy, banery reklamowe, plakaty, flagi, windery, panele citylight, balony i namioty reklamowe. Najlepiej oddziałuje, jeśli jest umieszczona w popularnych lokalizacjach lub znajduje się na masowych eventach. Obecnie świetnym sposobem na promocję przedsiębiorstwa są flagi reklamowe. Pozwalają na przyciągający uwagę i łatwy w odbiorze przekaz reklamowy. Warto mieć świadomość, że dla wielu osób mogą stać się one pierwszą formą kontaktu z Twoją firmą i niejako wizytówką Twojej działalności, dlatego flagi powinny wyglądać reprezentacyjne i być wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Flagi mogą znajdować się przed siedzibą firmy, dzięki czemu ułatwią znalezienie jej nowym klientom, ale sprawdzą się również jako profesjonalne uzupełnienie wnętrza gabinetu lub otwartych przestrzeni biurowych. Warto zadbać także o odpowiednią prezentację firmy podczas targów branżowych, festiwali, koncertów czy wydarzeń sportowych. Sponsorzy i organizatorzy wydarzeń mogą stać się bardziej rozpoznawalni dzięki flagom dwustronnym umieszczonym w strategicznych miejscach.

Co umieścić na fladze reklamowej?

Dwustronne flagi reklamowe mają tę przewagę nad innymi formami reklamy outdoorowej, że pod wpływem wiatru wzbudzają jeszcze większe zainteresowanie wśród przechodniów. Dzięki temu uczestnicy eventu zwrócą uwagę na hasła reklamowe umieszczone na maszcie flagi. Mogą się na nim znaleźć również dane firmy, takie jak nazwa, logo, dane siedziby czy adres kontaktowy. Flagi są efektowne i niedrogie, a gwarantują dużą powierzchnię reklamową.

Transport materiałów reklamowych

Na popularność flag reklamowych przełożyły się ich uniwersalność, mobilność, a także łatwość montażu. Dzięki możliwości składania flagi można bez problemu przewozić w razie cyklicznych imprez branżowych czy międzymiastowych podróży.

Modele flag reklamowych

Rodzaj flagi powinien zostać dopasowany do sposobu użytkowania i potrzeb przedsiębiorstwa. Do najpopularniejszych modeli należą: flagi dwustronne firmowe, żeglarskie, gabinetowe, windery (plażowe), golfowe, miniflagi czy flagi aplikowane. Te ostatnie, które ma w swojej ofercie Graffiti Print, powstają w wyniku naszycia wzoru na materiał. W efekcie flagi prezentują się elegancko, charakteryzują się miękkością, wyrazistymi kolorami i zachowują dużą odporność na warunki atmosferyczne. Flagi firmowe nastawione są na eksponowanie logo i nazwy firmy, z kolei modele gabinetowe są gustownym elementem dekoracyjnym pomieszczeń biurowych czy urzędowych.

Decydując się tę formę promocji outdoorowej, należy wziąć pod uwagę jakość wykonania materiałów reklamowych.  Odpowiedzialny producent flag zastosuje przy produkcji surowce wysokiej jakości, które sprawią, że flagi i windery będą długo odporne na działanie czynników zewnętrznych, takich jak deszcz czy mocne słońce.

Inna formy promocji – maseczka

Niedocenianą w obecnych czasach formą promocji przedsiębiorstwa są personalizowane maseczki ochronne. Produkt tego typu może być stosowany na co dzień, a przy tym grafika umieszczona na maseczce z pewnością zwróci uwagę innych. Do tego firma będzie kojarzona z promocją odpowiedzialnych zachowań społecznych.

Zdj. główne: Etienne Girardet/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Z innej beczki: jak znaleźć dobrego copywritera?
Z innej beczki: jak znaleźć dobrego copywritera?
Wyłowienie z morza copywriterów naszego idealnego pierwszego pracownika to niełatwe zadanie. Dowiedz się, czym się kierować szukając copywritera.
Złoty graal copywritera. Jak pisać językiem korzyści?
Złoty graal copywritera. Jak pisać językiem korzyści?
Doskonal swój warsztat! Dziś kilka słów o języku korzyści, czyli absolutnej podstawie tworzenia dobrych treści.
Logo firmy – gdzie je umieścić?
Logo firmy – gdzie je umieścić?
Logo jest niesamowicie ważnym elementem identyfikacji wizualnej każdej marki. Jak jednak stworzyć dobre logo i gdzie je umieścić, aby było skuteczne? Podpowiadamy!
Ostatnie wpisy