Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?

Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Copywriting staje się coraz popularniejszym sposobem na zarabianie. Za największą zaletę tego zajęcia można uznać elastyczność i możliwość pracowania o dowolnych porach i w dowolnych miejscach. Potrzebny jest jedynie dostęp do internetu i odpowiedni sprzęt, szczególnie klawiatura. Jaką warto wybrać? Doradzamy.

Obecnie coraz więcej zawodowych obowiązków możemy wykonywać w trybie zdalnym. Jeśli tylko mamy dostęp do komputera i internetu, swoją pracę wykonamy z każdego zakątka świata. Aby jednak zapewnić sobie najwyższy komfort podczas pracy, warto zadbać o dobrej jakości sprzęt. Wśród koniecznych urządzeń peryferyjnych do komputera wymienia się klawiaturę. W ofercie sklepów znajdziemy klawiatury bezprzewodowe, multimedialne i gamingowe. Jaka klawiatura sprawdzi się najlepiej podczas pracy przy biurku?

Czym powinna cechować się najlepsza klawiatura dla copywritera?

Najlepsza klawiatura to ta, która jest dopasowana do charakteru naszej pracy. Znaczenie mają również indywidualne nawyki pojawiające się podczas korzystania z klawiatury, ponieważ warunkują one to, jakich dodatkowych funkcji możemy potrzebować.

W przypadku copywriterów, czyli osób, których praca polega przede wszystkim na pisaniu wielu tekstów, sprawdzi się klawiatura z wygodnymi klawiszami. Dobrym wyborem będzie między innymi klawiatura mechaniczna, która wyróżnia się bardzo szybką reakcją i automatycznym odskakiwaniem naciśniętych klawiszy, dzięki czemu możemy pisać szybciej, ale z mniejszym użyciem siły. Lepiej z kolei unikać klawiatur z wysokimi klawiszami, które spowalniają pisanie i do tego emitują wiele hałasu, przez co pisanie na nich bardzo szybko męczy.

Wybierając klawiaturę do pracy, zwracajmy uwagę również na jej ergonomiczną budowę. Odpowiedni model podwyższy komfort pracy i zniweluje na przykład ból czy zmęczenie nadgarstków. Niektóre klawiatury są wyposażone w miękkie podkładki pod nadgarstki, dzięki którym możemy wygodnie oprzeć dłonie, a nie unosić je nad sprzętem. Warto rozważyć także modele ze specjalnymi nóżkami, umożliwiającymi regulowanie kąta nachylenia klawiatury.

Jeżeli wiemy, że z naszej klawiatury będziemy korzystać tylko my, to możemy ją dobrać do wielkości naszych dłoni. Mimo że poszczególne modele mają ten sam rozkład klawiszy, to może się różnić ich wielkość. Gdy ma się drobniejsze dłonie, łatwiej się pisze po klawiaturach o mniejszych klawiszach.

Na jakie klawiatury warto zwrócić uwagę?

Poniżej przedstawiamy modele klawiatur, które sprawdzą się w pracy copywritera.

Klawiatura HP Pavilion 600 (ok. 200 zł)

HP Pavilion 600 to bezprzewodowa klawiatura niskoprofilowa. Wyróżnia się płaską klawiaturą wyspową, więc sprawdzi się u osób przyzwyczajonych do laptopowych klawiatur. Jej zaletą jest także bezproblemowy dostęp do najważniejszych funkcji multimedialnych 

Klawiatura Microsoft Sculpt Ergonomic (ok. 480 zł)

To przykład ergonomicznej klawiatury. Cechuje się dzielonym układem klawiszy i „łukiem”, umożliwiającym naturalne ułożenie nadgarstków, co wpływa na wygodę pracy. 

Zestaw Logitech Wireless Combo MK270 (ok. 140 zł)

W pracy copywriterskiej sprawdzi się zestaw LOGITECH Wireless Combo MK270, złożony z pełnowymiarowej klawiatury i myszy optycznej, które są bezprzewodowe. Klawiatura jest lekka, a przyciski obniżone, dzięki czemu wygodnie wprowadza się dane liczbowe i pisze teksty.

Zdj. główne: Pixies/pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać idealną taśmę pakową adekwatną do Twoich potrzeb?
Jak wybrać idealną taśmę pakową adekwatną do Twoich potrzeb?
Poradnik, który pomoże Ci podjąć decyzję o wyborze najlepszej taśmy pakowej. Odkryj kluczowe kryteria, które powinieneś rozważyć, aby spełnić wszystkie swoje potrzeby.
Tworzenie efektywnych treści reklamowych: sekrety zawodu copywritera
Tworzenie efektywnych treści reklamowych: sekrety zawodu copywritera
Odkryj skuteczne techniki tworzenia treści reklamowych, które przyciągną uwagę Twoich klientów i zwiększą konwersję. Dowiedz się, jak twórcy treści wykorzystują psychologię, strategię i kreatywność, aby pisać teksty, które naprawdę sprzedają.
Oszustwo w przebraniu. Czym jest clickbait?
Oszustwo w przebraniu. Czym jest clickbait?
Kilka słów o clickbaicie, czyli jak nie stać się kolejną płotką w internetowym oceanie i jak nie stracić zaufania klientów.
Ostatnie wpisy