Logo firmy – gdzie je umieścić?

Logo firmy – gdzie je umieścić?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Logo firmy to nieodłączny element identyfikacji wizualnej Twojej marki. Jak stworzyć dobre logo oraz dlaczego jest ono tak ważne? Gdzie umieścić firmowego logo, aby zwiększyć świadomość marki wśród konsumentów? Dowiesz się z tego artykułu!

Logo jako element identyfikacji wizualnej Twojej marki

Jednym z podstawowych narzędzi służących do tworzenia marki jest identyfikacja wizualna. Co to takiego? Są to wszystkie elementy wizualne, które mogą wpływać na postrzeganie marki przez jej odbiorców. Zaliczamy do nich między innymi kolorystykę związaną z marką, plakaty oraz billboardy promocyjne, wystrój wnętrz powiązanych bezpośrednio z marką oraz wiele, wiele innych elementów. Najważniejszym z nich jest jednak logo. 

Logo powinno być zaprojektowane w sposób przemyślany – dzięki temu będzie skuteczne. Dobre logo to takie, które łatwo zapada w pamięć, jest proste i zrozumiałe, ale jednocześnie ma głębszy sens. Projektując logo, koniecznie zwróć także uwagę na litery, które stosujesz. Ich kształt, wielkość oraz rozmieszczenie może mieć ogromny wpływ na podświadomy odbiór projektu, a co za tym idzie – decyzje konsumenckie. Wartościowa jest także wiedza z zakresu psychologi kolorów, która umożliwi Ci stworzenie idealnego logo dla Twojej marki. 

Na czym umieścić logo?

Kiedy masz już gotowe logo i jesteś z niego w pełni zadowolony, pozostaje jedno pytanie: na czym je umieścić? Odpowiedź na nie jest dość prosta. Mianowicie – na wszystkim, co związane jest z Twoją marką. Możemy jednak wyróżnić kilka elementów, na których umieszczenie loga może być wyjątkowo skuteczne z perspektywy zwiększania świadomości marki oraz sukcesu działań promocyjnych. 

Gadżety firmowe

Gadżety firmowe z logo Twojej firmy to bardzo dobry sposób na zwiększenie popularności Twojej marki. Różnego rodzaju gadżety, takie jak długopisy, kubki, torby, a nawet  puchary możesz zabrać ze sobą na targi branżowe oraz wysyłać do klientów – zarówno tych biznesowych, jak i tych detalicznych. Dzięki temu poczują się oni mocniej związani z Twoją marką, a do tego właśnie powinien dążyć każdy przedsiębiorca. 

Logo na ubraniach

Genialnym miejscem na logo są również ubrania oraz wszelkie akcesoria modowe. Jest to świetny sposób na stworzenie odzieży pracowniczej, a ponadto doskonale sprawdzi się jako  dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach firmowych itp. Możesz zdecydować się na klasyczne rozwiązania, takie jak koszulki i bluzy z logotypem lub postawić na bardziej subtelne i eleganckie dodatki, na przykład krawaty z logo firmy

Samochody służbowe

Jeśli Twoja firma dysponuje flotą samochodów służbowych, to również one są doskonałym miejscem na umieszczenie logo. Obecnie w wielu miejscach możesz wykonać profesjonalną naklejkę na auto, co pozwoli Ci niskim kosztem stworzyć mobilną reklamę Twojej marki.

Fot.: Pixabay/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?
Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?
Klawiatura to jedno z podstawowych narzędzi pracy copywriterów. Podpowiadamy, jaką warto wybrać.
Jak zrobić portfolio?
Jak zrobić portfolio?
Portfolio jest szczególnie ważne na przykład dla freelancerów, przedsiębiorców w sektorze kreatywnym. Podpowiadamy, jak je stworzyć.
Oprogramowanie, które ułatwi pracę zdalną
Oprogramowanie, które ułatwi pracę zdalną
Praca zdalna to codzienność większości copywriterów. Sprawdź, jak sprawnie pomóc sobie w pracy na home office.
Ostatnie wpisy