Writtedly
MENU
  • Jak pisać
  • Zawód copywriter
  • Aplikacje i gadżety
  • Content marketing
  • Kącik designera

Logo firmy – gdzie je umieścić?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
  1. Writtedly
  2. Reklama
  3. Logo firmy – gdzie je umieścić?
Logo firmy – gdzie je umieścić?

Artykuł sponsorowany

Logo firmy to nieodłączny element identyfikacji wizualnej Twojej marki. Jak stworzyć dobre logo oraz dlaczego jest ono tak ważne? Gdzie umieścić firmowego logo, aby zwiększyć świadomość marki wśród konsumentów? Dowiesz się z tego artykułu!

Logo jako element identyfikacji wizualnej Twojej marki

Jednym z podstawowych narzędzi służących do tworzenia marki jest identyfikacja wizualna. Co to takiego? Są to wszystkie elementy wizualne, które mogą wpływać na postrzeganie marki przez jej odbiorców. Zaliczamy do nich między innymi kolorystykę związaną z marką, plakaty oraz billboardy promocyjne, wystrój wnętrz powiązanych bezpośrednio z marką oraz wiele, wiele innych elementów. Najważniejszym z nich jest jednak logo. 

Logo powinno być zaprojektowane w sposób przemyślany – dzięki temu będzie skuteczne. Dobre logo to takie, które łatwo zapada w pamięć, jest proste i zrozumiałe, ale jednocześnie ma głębszy sens. Projektując logo, koniecznie zwróć także uwagę na litery, które stosujesz. Ich kształt, wielkość oraz rozmieszczenie może mieć ogromny wpływ na podświadomy odbiór projektu, a co za tym idzie – decyzje konsumenckie. Wartościowa jest także wiedza z zakresu psychologi kolorów, która umożliwi Ci stworzenie idealnego logo dla Twojej marki. 

Na czym umieścić logo?

Kiedy masz już gotowe logo i jesteś z niego w pełni zadowolony, pozostaje jedno pytanie: na czym je umieścić? Odpowiedź na nie jest dość prosta. Mianowicie – na wszystkim, co związane jest z Twoją marką. Możemy jednak wyróżnić kilka elementów, na których umieszczenie loga może być wyjątkowo skuteczne z perspektywy zwiększania świadomości marki oraz sukcesu działań promocyjnych. 

Gadżety firmowe

Gadżety firmowe z logo Twojej firmy to bardzo dobry sposób na zwiększenie popularności Twojej marki. Różnego rodzaju gadżety, takie jak długopisy, kubki, torby, a nawet  puchary możesz zabrać ze sobą na targi branżowe oraz wysyłać do klientów – zarówno tych biznesowych, jak i tych detalicznych. Dzięki temu poczują się oni mocniej związani z Twoją marką, a do tego właśnie powinien dążyć każdy przedsiębiorca. 

Logo na ubraniach

Genialnym miejscem na logo są również ubrania oraz wszelkie akcesoria modowe. Jest to świetny sposób na stworzenie odzieży pracowniczej, a ponadto doskonale sprawdzi się jako  dodatek na różnego rodzaju konferencjach, targach, eventach firmowych itp. Możesz zdecydować się na klasyczne rozwiązania, takie jak koszulki i bluzy z logotypem lub postawić na bardziej subtelne i eleganckie dodatki, na przykład krawaty z logo firmy. 

Samochody służbowe

Jeśli Twoja firma dysponuje flotą samochodów służbowych, to również one są doskonałym miejscem na umieszczenie logo. Obecnie w wielu miejscach możesz wykonać profesjonalną naklejkę na auto, co pozwoli Ci niskim kosztem stworzyć mobilną reklamę Twojej marki.

Fot.: Pixabay/pexels.com

9 stycznia 2023
Reklama
gadżety firmowe identyfikacja wizualna logo marka
  • O autorze
  • Latest Posts
Aleksandra Michaliszyn

Aleksandra Michaliszyn

Studentka komunikacji wizerunkowej i public relations poznająca tajniki marketingu oraz reklamy. Swoją przyszłość wiąże w copywritingiem. W wolnym czasie miłośniczka sportu oraz podróży.

Jakie oznaczenia BHP muszą zostać zamieszczone w biurze?
Jakie oznaczenia BHP muszą zostać zamieszczone w biurze? 11 października 2022
VIEW ALL POSTS BY Aleksandra Michaliszyn

Dodaj komentarzAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy
  • Gadżety reklamowe – sposób na dotarcie do klientów
  • Elementy mające wpływ na rozwój firmy
  • Logo firmy – gdzie je umieścić?
  • Chcesz zacząć studia podyplomowe? Sprawdź, jakie kierunki są obecnie najbardziej przyszłościowe
  • Optymalizacja adresów URL – dlaczego jest ważna i jak ją wykonać?
Najnowsze komentarze
  • Krystian o Co jest skutecznym pozycjonowaniem lokalnym?
  • Andrzej o Co jest skutecznym pozycjonowaniem lokalnym?
  • Tadeusz o Czym jest SEO i jak może Ci pomóc?
  • Angelika o Czym jest SEO i jak może Ci pomóc?
Kategorie
  • Aplikacje i gadżety 24
  • Content marketing 42
  • Jak pisać 46
  • Kącik designera 25
  • Reklama 16
  • SEO i marketing 3
  • Zawód copywriter 35
Reklama

Co brać pod uwagę przy projektowaniu opakowania produktu?

Czytaj więcej

Jak wybrać dobry temat pracy zaliczeniowej?

Czytaj więcej

Jak zrobić portfolio?

Czytaj więcej

Ubezpieczenia domów i mieszkań – czy aby na pewno skomplikowane i kosztowne?

Czytaj więcej

Pożyczka na spłatę chwilówek – czy konsolidacja zadłużeń jest dobrą strategią przy ich spłacaniu?

Czytaj więcej

NNW, czyli dobrowolne ubezpieczenie komunikacyjne, które przyjdzie Ci z pomocą w wielu sytuacjach

Czytaj więcej

150 Mb/s czy 1,2 Gb/s? Jak wybrać internet do domu, aby cieszyć się dużą prędkością i jakością?

Czytaj więcej

SEO Copywriting — na czym polega?

Czytaj więcej

Jakie oznaczenia BHP muszą zostać zamieszczone w biurze?

Czytaj więcej

Jak utrzymywać relacje z kontrahentami?

Czytaj więcej

Co dają regularne szkolenia?

Czytaj więcej

Jakie możliwości daje marketing internetowy?

Czytaj więcej

Optymalizacja adresów URL – dlaczego jest ważna i jak ją wykonać?

Czytaj więcej

Logo firmy – gdzie je umieścić?

Czytaj więcej

Elementy mające wpływ na rozwój firmy

Czytaj więcej

Gadżety reklamowe – sposób na dotarcie do klientów

Czytaj więcej

Wydawca Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114
60-401 Poznań
bluewhalepress.pl

Nasze serwisy: 
adverther.pl, becomedia.pl, talkword.pl, clevermedia.pl, medialis.pl, printure.pl, gadges.pl, teamowi.pl, manux.pl

Najnowsze wpisy
  • Gadżety reklamowe – sposób na dotarcie do klientów 23 stycznia 2023
  • Elementy mające wpływ na rozwój firmy 18 stycznia 2023
  • Logo firmy – gdzie je umieścić? 9 stycznia 2023
Dowiedz się więcej

Redakcja
Zasady współpracy
Kontakt
SEO i marketing

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.