Blog – 3 Column

Dobór myszki – czym się kierować podczas zakupu?

Dobór myszki – czym się kierować podczas zakupu?

Mysz komputerowa jest nieodłącznym elementem podczas pracy. Podpowiadamy, jaką wybrać.

W czym może Ci pomóc wyszukiwarka synonimów?

W czym może Ci pomóc wyszukiwarka synonimów?

Pracujesz jako copywriter i szczycisz się lekkim piórem, ale czasami brakuje Ci słów? Skorzystaj z wyszukiwarki synonimów!

Co nam mówi CTR?

Co nam mówi CTR?

CTR to współczynnik używany w marketingu internetowym, pozwalający analizować wyniki kampanii online. Przyglądamy się temu pojęciu.

Poprawki do tekstu. Jak dogadać się z klientem, żeby nie zwariować?

Poprawki do tekstu. Jak dogadać się z klientem, żeby nie zwariować?

Jeśli pracujesz jako copywriter, z pewnością zdarza się, że dostajesz tekst do poprawki. Jak dogadać się z klientem w takiej sytuacji? Podpowiadamy.

Jakie umiejętności musi posiadać logo designer?

Jakie umiejętności musi posiadać logo designer?

Czym zajmuje się logo designer? Jakimi umiejętnościami powinien się wyróżniać? Sprawdzamy.

Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?

Najlepsza klawiatura dla copywritera. Jaką wybrać i ile za nią zapłacisz?

Klawiatura to jedno z podstawowych narzędzi pracy copywriterów. Podpowiadamy, jaką warto wybrać.

Chcesz uniknąć ściany tekstu? Odpowiednio go sformatuj!

Chcesz uniknąć ściany tekstu? Odpowiednio go sformatuj!

Jak uniknąć ściany tekstu w dokumencie Microsoft Word? Musimy zadbać o odpowiednie formatowanie! Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę.

Jakie możliwości daje marketing internetowy?

Jakie możliwości daje marketing internetowy?

Wiele firm działających w sieci zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie niesie odpowiednia kampania marketingowa online. Aby odnosić sukcesy na tym polu, warto dokładnie zapoznać się z tematem promowania przedsiębiorstwa w internecie.

Co zrobić, by odbiorcy otwierali Twoje e-maile?

Co zrobić, by odbiorcy otwierali Twoje e-maile?

Odbiorcy nie otwierają Twoich e-maili? Podpowiadamy, co zrobić, aby nasze wiadomości spotykały się z większym zainteresowaniem!