Blog – 2 Column

Nie popełniaj tych błędów! Trudne początki przygody z content marketingiem

Nie popełniaj tych błędów! Trudne początki przygody z content marketingiem

Sprawdź, jakich 7 najczęstszych błędów trzeba się wystrzegać w content marketingu!

Opisy kategorii? A komu to potrzebne?

Opisy kategorii? A komu to potrzebne?

Opisy kategorii, czy jest w tym jakiś sens? Jeśli chcesz sprzedać produkt – jak najbardziej!

Szyk przymiotników w zdaniu. Czy istnieje jeden prawidłowy wzór?

Szyk przymiotników w zdaniu. Czy istnieje jeden prawidłowy wzór?

Zasada lewej strony czy siła kropki? Dowiedz się jak prawidłowo uszeregować przymiotniki w zdaniu w swoich tekstach.

Monitor dla grafika – jakie powinien mieć parametry?

Monitor dla grafika – jakie powinien mieć parametry?

Szukasz idealnego monitora dla grafika? Zobacz, jakie parametry ułatwią i umilą pracę przy tworzeniu projektów.

Poradnik copywritera: jak dobrze wycenić swoją pracę?

Poradnik copywritera: jak dobrze wycenić swoją pracę?

Napisałeś artykuł, ale nie wiesz, jak go wycenić? Oto kilka praktycznych wskazówek, które rozwiążą ten problem.

Błędy językowe, których Polacy nienawidzą

Błędy językowe, których Polacy nienawidzą

Dostajesz białej gorączki, gdy kolejny raz słyszysz „włanczać”? A może nie jesteś w stanie puścić mimo uszu informacji o tym, że ktoś kupił nowy „perfum”? Nie jesteś sam!

Dlaczego brief jest taki ważny? Oszczędza Twój czas!

Dlaczego brief jest taki ważny? Oszczędza Twój czas!

Po co brief? Przecież wszystko już powiedziałem! Czyli dlaczego warto pomóc sobie i agencji reklamowej.

Stwórz dobrą ofertę handlową. Poradnik krok po kroku

Stwórz dobrą ofertę handlową. Poradnik krok po kroku

Stwórz dobrą ofertę handlową – podpowiadamy, jak ją napisać!