Blog – 2 Column & Sidebar

Jak NIE nazywać firmy? Najczęstsze błędy

Jak NIE nazywać firmy? Najczęstsze błędy

Cała strategia już gotowa, a Ty nadal nie wiesz, jak nazwać swoją firmę? To bardzo ważny krok, dlatego koniecznie sprawdź, jakich błędów lepiej unikać!

Korektor tekstu online. Jak korzystać z iKorektora?

Korektor tekstu online. Jak korzystać z iKorektora?

Jeśli tworzysz treści do sieci, piszesz artykuły lub książki, lub po prostu chcesz uniknąć błędów w korespondencji biznesowej, iKorektor jest narzędziem dla Ciebie. Sprawdź, jak działa!

Nie popełniaj tych błędów! Trudne początki przygody z content marketingiem

Nie popełniaj tych błędów! Trudne początki przygody z content marketingiem

Sprawdź, jakich 7 najczęstszych błędów trzeba się wystrzegać w content marketingu!

Opisy kategorii? A komu to potrzebne?

Opisy kategorii? A komu to potrzebne?

Opisy kategorii, czy jest w tym jakiś sens? Jeśli chcesz sprzedać produkt – jak najbardziej!

Szyk przymiotników w zdaniu. Czy istnieje jeden prawidłowy wzór?

Szyk przymiotników w zdaniu. Czy istnieje jeden prawidłowy wzór?

Zasada lewej strony czy siła kropki? Dowiedz się jak prawidłowo uszeregować przymiotniki w zdaniu w swoich tekstach.

Monitor dla grafika – jakie powinien mieć parametry?

Monitor dla grafika – jakie powinien mieć parametry?

Szukasz idealnego monitora dla grafika? Zobacz, jakie parametry ułatwią i umilą pracę przy tworzeniu projektów.

Poradnik copywritera: jak dobrze wycenić swoją pracę?

Poradnik copywritera: jak dobrze wycenić swoją pracę?

Napisałeś artykuł, ale nie wiesz, jak go wycenić? Oto kilka praktycznych wskazówek, które rozwiążą ten problem.

Błędy językowe, których Polacy nienawidzą

Błędy językowe, których Polacy nienawidzą

Dostajesz białej gorączki, gdy kolejny raz słyszysz „włanczać”? A może nie jesteś w stanie puścić mimo uszu informacji o tym, że ktoś kupił nowy „perfum”? Nie jesteś sam!